- Vi måtte tenke oss nøye om før vi valgte å endre en velkjent logo som vår. Thorendahl har alltid vært opptatt av å kombinere gamle håndverkstradisjoner med nye metoder. Etter 50 års historie og 30 år med samme logo, trengte vi en modernisering. Nå har vi fått en logo som er mer gjenkjennelig og tidsriktig, sier daglig leder Ingvar Røang.
Sammen med Vild design- og innholdsbyrå er både logo, farger og flere profilelementer fornyet. Den nye profilen er mer synlig og digitale flater som apper for prosjektledelse, nettsider og sosiale medier.
Thorendahl er en av Oslos største entreprenører innen utvendig rehabilitering og vedlikehold. Siden selskapet ble etablert i 1971 som et malermesterfirma, har det utviklet seg til en komplett tilbyder av utvendig håndverkstjenester. Ledelsen i firmaet har bakgrunn som murmestere, tømmermestere og malermestere. Thorendahl er en del av AF Håndverk som består av 12 selskaper innen rehabilitering, antikvarisk rehabilitering og teknologi.